tråkigt..

Ditt utseende:
Hårfärg? gulhårig med utväxt
Längd? 165 kanske? 
Skostorlek? 36-37
Ålder? 16/1993 född sent på året 

Kärlek:
Har du kille just nu? Yes
Gillar du någon? Ja
Vem? Tanvir
Tillåter du din kille röra vid dig? A
Överallt? ..
Har du haft sex? ja
Hur många har du haft sex med? Bara T
Har du haft många förhållanden? nej

Smak & stil:
Vad har du på dig? jeanstights & linne
Hur ser dina trosor ut? svart/vita
Har du någon BH? nu? ja
Hur ser den ut just nu? helt vit
Hur beskriver du en fjortis? vet inte hur jag ska beskriva dom
Hur beskriver du en pluggis? Maria :*

Bad days:
Har du varit full? yep
Har du däckat? kommer inte ihåg
Har du haft sex på fyllan? ..
Har du rökt? nej
Har du snusat? testat när jag var mindre 
Har du gjort något olagligt? ja det har jag
Har du slagit någon ner till marken? ja

Yes/No:
Är du allergisk mot något? ja
Tror du på gud? ja det gör jag
Har du en bästis? osäker, men har nära vänner
Är du vegitarian? nej
Har du varit med om ett stort gräl? vet inte ;o

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? hund!!
Cykla/gå? svårt..
Öl/vin? Vin
Kanin/hare? kanin höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0