Släpp mig fri


jag känner en ångest som har funnits här ett tag,
jag väcker mig själv & frågar ***** vem är jag?
jag kollar med hat på min spegelbild
& får ett svar som jag inte vill
känner en ångest blandat med bakfylla & hat jag vaknar varje dag & tänker vem fan är jag
tider har passerat men det är samma jag idag,
 och jag vaknar varje dag & frågar mig själv "mår du bra?"
tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp,
man tackar endå livet för de stunder som jag haft
jag tänker tillbaka till mina drömmar är få,
blickar mot himlen & fyller mitt mål
vägen tar slut men jag fortsätter att gå..
är det ***** med ett T eller är det ***** med 2A?
det skiter jag i, för jag hatar endå båda
snälla du jag orkar inte med det här!
jag släpper mina vingar & flyger till min värld.
släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg & slippa det här.
jag orkar inte längre, jag vill ta mig härifrån
jag vill sväva som fågeln fri bland moln..
jag hör röster i mitt huvud som säger "ordna allt"
värmen kom men återgick sedan till att bli kallt
men när vinden kommer, kommer den förändra allt.
tiden bara kommer men det blir väl ingen ändring,
jag ser mig själv i spegeln men då ser jag en främling..
"nemen hej, vem är du? har vi träffats förut? hörredu jag tror det.. nemen shit vad kul!"
du ser ut som jag men bor i en spegel...
"ååh! det är ju du din dumma jävla *****"
jasså, men varför pratar då vi med varann jag som trodde jag kände han.
då var man ensam igen i sitt patetiska lilla liv, men jag vet en sak att jag kan bli "fri"
jag kan sväva högt men sjunka lågt till alla er jag säger förlåt
jag stannar nu & tänker till men, ingenting blir som jag vill..
släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg & slippa det här.
jag orkar inte längre, jag vill ta mig härifrån
jag vill sväva som fågeln fri bland moln
släpp mig frå låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg & slippa det här.
jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån
 vill sväva som fågeln fri bland moln



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0