00:24

Heejj...

Sorry, har inte haft tid att uppdatera faktikst. Men iallafall, igårkväll runt 22tiden cykla jag & Angie ner till centrum & köpte massa GO-saker efter det hem till henne & kolla på film & så, mysigt.. Sov över där & imorse la vi oss utanför henne & sola lite grann, hehe. Gick hem & fixa mig efter ett tag sedan runt 16tiden tog jag bussen ner till station där jag mötte Anna. Vi mötte alla andra tjejerna på tåget & vi fortsatte till Rålis där Lilly & massa var för att fira Lilly som blev 20år igår :D<3 Vi åkte hem efter några timmar & i stan så bjöd Chrille oss på det vi ville ha, jätte snällt =) Åkte hem till Anna efter det & vi hade det jätte mysigt hoho! Satt ute på ballkonen & "fika" & lyssna på musik med massa ljus..  Yäyä, är hemma nu & ska lägga mig snart är rätt så trött. Puss

haha :D

grillning..

linnia & anna, ja jag vet att jag är vit i ansiktet men hade inget smink därför, heeehe försöker bli brun.

Anna =)

Linnia

Det var lite bilder från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0