10/5 2010

Tjabbatjena...

Var i skolan idag. Plugga rätt mycket matte, så det känns skönt! =) Iallafall, efter skolan åkte jag & Mariana till Märsta där vi mötte Eve & Yani. & vi åkte till Stinsen & kolla lite. Efter det åkte jag & mötte Sofia Ashkin & Noha. Vi gick runt i Sollentuna centrum. Efter det mötte jag min far som gav mig lite pengar, hehe. Noha & Ashkin åkte efter ett litet tag då jag & Sofia mötte på Yousef & vi 3 åkte hem. Är hemma nu & ska packa & damma mitt rum sedan lite senare ikväll ska jag hem till mamma.. Hej så länge

tights med svart nylontyg på sidorna

söt tröja som är kort

3 ringar

Kommentarer
Postat av: Sabrina

VAAART ÄR TIGHTSEN IFRÅÅÅN?!!

2010-05-10 @ 22:05:55
URL: http://sabrinadavut.blogg.se/
Postat av: M

vart ifrån är tightsen och tröjan?:)

2010-05-10 @ 22:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0