17/5 2010

Hääii...

Igår så gick jag hem till Mariana, vi snacka om allt.. Gick hem lite senare tog det lugnt sen slagga jag. Idag försov jag mig, inte bra! Men iallafall, åkte till skolan runt 11tiden ungefär efter skolan satt jag ute med några, var så jäkla fint väder! :o Dock brännde jag mig axel, den är helt röd.. Aja, efter skolan gick jag & T runt i väsby sedan la vi oss ner på ett mysigt ställe på en stor gräsmatta framför solen, låg där i några timmar jätte mysigt =) Efter det gick han & åt sedan fick vi till Farbror&CO, han spela lite efter det tog vi en promenix till station satt där sedan åkte han hem.. Ska äta nu sedan kolla om det börjat någon film. Kyss
Lite bilder från ashkin's blogg;

folk..

Anna

Jessica Nany & Marie

Narin Anna & Ögge

Linnia Clodin & Yani

Eve

Anna Eve & Vickie

någon & Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

länka dina vänners bloggar :)

2010-05-17 @ 22:35:57
Postat av: Anonym

hahaha fett gulligt när ditt ansikte tittar fram sådär i första bilen !

2010-05-18 @ 01:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0