20/5 2010

Heii...

Åkte till skolan runt 09tiden idag efter skolan satt jag ute med massa i solen, så varmt & skönt!! Det blev vattenkrig också, haha! Iallafall, Efter skolan åkte jag & Helin till rudbeck & träffa Iris & Mathilda tvillingarna.. Efter det åkte jag hem till Angie där Hawbir också var. Vi satt & prata om olika saker, gick hem en snabbis & bytte om + åt mat sedan gick jag dit igen. Hawbir gick hem efter ett tag då jag & Angie börja baka, hehe. För kanske 1timma sedan gick vi ut på promenad också, skönt! =) Efter det satt vi utanför henne & prata om massa bara & nu är jag hemma, hööö! Ska fixa lite saker nu, Kram

Linnia & Marie

Jessica Bellen & Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0