L-L-LÖRDAG

Tjabba...

Sorry.. Har inte orkat gå in på datan & så.. Men iallafall, har inte hänt så mycket varit med Anna Ashkin & Mariana för det mesta & igår sov T hos mig efter de åkte jag hem till Anna när några var =) Idag har jag suttit på ballkongen ett tag, så himla skönt väder! Har precis duschat & ska ta det lilla lungan & kolla vad jag ska ha för kläder ikväll. Vi tjejer ska på överraskingsfest för en kille som fyller år nämligen. Men nu ska jag fixa lite i mitt rum, ligger kläder överallt, hehe. Yäyä, Sesss

Bjuder på denna bild, Noha i sollentuna centrum här om dagen hahaha<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens kanske fulaste (apa?) människa

2010-05-16 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0