Onsdag

Tja...

Har inte orkat skriva, har inte suttit vid datan heller.. Men iallafall, igår åkte jag Mariana Yani & Eve till Stinsen. Yani blev sminkad sedan åkte vi hemåt. Åkte hem till Mariana & vi tog det lugnt & rökte vattenpipa. Idag har jag varit i skolan efter det gick jag & några till centrum en liten stund & nu är jag hemma hos Mariana =) Hon duschar här bredvid mig medans jag sitter med bärbar, hehe. Tanya ville att jag skulle hänga med henne & några till fysingen ikväll men vet inte om jag orkar, vi får se.. Men nu ska jag nog ta en promenix med mamma till centrum, hon ville de haha! Vi hörssss


Kommentarer
Postat av: e.douni ;*

jag älskarälskarälskar din blogg :D har sagt det förr men du är peeeeeerfekt hahah, sjukt fin är du :D

2010-05-14 @ 21:57:22
URL: http://douni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0