VALBORG

Tjääna...

Igår var det ju valborg! Tänkte berätta lite om min dag.. Vakna runt 9tiden åt frulle, duscha & fixa mig. Sedan åkte jag & några till Märsta där vi mötte resten av tjejerna. Vi tåg tåget till Uppsala så mysiigt efter ett tag kom Emir Ögge Hakan & några till också vi var där i några timmar, hade rätt kul =) När jag kom hem bytte jag om & åt lite sedan tog jag bussen med Mariana & Chrille & vi mötte Anna Ashkin Nany & några till, vi fortsatte till smedby där vi grilla & alla drack efter ett tag kom annat folk, var rätt så osocial för frös & mina fötter var is =( Iallalfall, jag Mariana & Chrille fick skjuts till sigma av Erik, skönt så man slapp gå & sådär mitt i natten.. När Erik lämna av mig mötte jag Yani & Narin stod & prata med dom ett tag sedan gick jag hem & gjorde lite & idag är det en ny dag!. Vet inte vad som händer idag, blir nog hemma kväll? Yäyä, hejdå

dör av garv? :o

Anna

Kani

Ö & Sofie

Sabbi & Yani

turister hahah

tursiter iigen haha

Eve & Sabbi

Senare på kvällen:

Natta

Jessica

folk

jessica & sara

Natta & jessica

Chrille & Mariana, söta :D

folk..

jessica & ashkin

Bilder från min kamera får ni på måndag eller tisdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0