23:25

Hellooo....

Har inte orkat uppdatera så mycket pga jag inte kunnat lägga upp bilder, hehe. Men iallafall, Igårkväll så kom Angie hem till mig. Hon var hos mig i några timmar, när hon drog hem så gjorde jag lite småsaker sedan hoppa jag i säng efter ett tag.. Idag börja skolan igen, tråkigt som fän.. Aja, efter skolan drog jag till Vilundagymn snabbt, efter det drog jag till centrum med Helin & Miriam. Köpte 2 grejer som ni får bild på imorgon ;) Efter det drog jag hem till Mariana som fyller år idag, Grattis igen bebi!  Där Chrille Lilly & deras kusin var. Vi åt mat tårta & snacka om allt :D Efter några timmar drog jag hem till mamma, packa & sådär. Nu är jag hos min pappa iallafall. Ska hoppa i säng nu. Puss på er

Mariana Noha & Linnia i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0