HEMMA NU!

Hallåååå...

Kom hem för kanske 20minuter sedan? Mötte Anna i station runt 18tiden, vi mötte Yani & Mariana på tåget. Vi drog till Kista galleria där vi kolla på Saw 3D, Alltså jag säger bara... jag mådde illa!! Aja, jag tycker den var rätt bra iallafall :) Efter filmen kolla vi runt i lite affärer sedan drog vi hemåt. Och nu är jag hemma som sagt ;) Ska lägga mig i sängen & kolla på Paradise Hotel när som helst. NATT :*

GLAD TJEJ som blev för ful om man såg hela ansiktet så var tvungen att täcka hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjockt äckliga ögonfransar e du fjortis lr

2010-11-10 @ 22:50:57
Postat av: Linnea

SV: alltså vänta, hahahahahahaha. Så :)

Du är en typisk sån som säger att folk e fjortis om man har blont hår osvosv. Det är synd synd synd :D Och ja, ibland blir dom tjockare än andra dar. Jag läggr maskara på ett konstigt sätt & kan inte göra på ett annat därför blir det så ;)Och skriv ditt namn skojare :)

2010-11-11 @ 06:41:36
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0