IGÅR..

Hejjis...

Igår runt 17tiden kom Angie hem till mig, hon hjälpte mig lite & på köpet så gick halva fingret av typ haha.. Iallafall, efter de börja vi fixa oss sedan runt 18-19 tiden kom alla :) Alla åt drack & så. Det var helt OK. Tack för presenterna igen!! :D♥ Alla drog till Magget ett tag så jag Ashkin & T tog en promenix mot station där vi mötte alla andra. Och vi drog till KC :p Jag & T tog nattbussen hem till mig sedan. Vakna för ett tag sedan men han sover.. Ska väcka han nu för är skit hungrig, aja.. Kanske hörs senare. Pussis



Ni får mer bilder senare..

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina ni är =)

2010-11-14 @ 18:41:50
Postat av: Anonym

har du falsk legg?

2010-11-14 @ 18:58:34
Postat av: Anonym

falskt legg?

2010-11-19 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0