Min fredag!

Heelloo...

Igår runt 22tiden drog jag till Anna där Ashkin också var, vi drog ner till station. På tåget mötte vi Yani & Clodin & vi drog till Jakobsberg där vi mötte Hannah Nesso Sofie Kani & Anaz. Vi alla drog till Riddar jakob :D Hade skit kul! Fast tog typ inga bilder, synd det :( Aja, kom hem runt 4tiden imorse, somna direkt. Och idag vakna jag av världens mensverk, JÄVLA SKIT! Iallafall, har damsugat hela huset & runt 18tiden kommer alla mina bästa hit för att fira mig sedan blir det utgång tror jag! :) Men vi hörs imorgon om inte senare. Pusssis

Clodin Kani & Yani :D

Aran & Ashkin :D

Jag Ashkin & Anna drog till raggarmusiks golvet typ? Då några svennar ville dansa med dom haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAMMSUGIT HETER DET

2010-11-13 @ 20:07:57
Postat av: Linnea

SV: hahahaha men uff käften, skriv ditt namn också :D

2010-11-14 @ 13:51:51
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: Mariana

assooo hahah linnia det finns grovt mkt avundsjuka människor som komenterar din blogg :O Helt sjukt

Dom vill va dig :)

2010-11-14 @ 15:00:35
URL: http://mserna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0