Nov. 28

Tjena mittbena..

Har inte orkat uppdatera, sorry. Har varit med lite vänner & så dom här två? dagarna bara. Inget speciellt.. Igår så åkte jag hem till min farmor & farfar för att fira min farmor som fyllde år :D Mina släktingar från pappa's sida var där. Det var trevligt! Runt 23tiden mötte jag Eve Yani & Clodin på tåget, vi drog till Entourage, var där ett tag sedan kom alla andra. Anna Hiran Nesso Noha & massa andra, sen T & hans kompisar också. Efter en stund så ville alla dra vidare så vi tar en promenix i kylan till ett ställa men dit ville ingen sen så det blev raka vägen hemåt. Vra hemma runt 3tiden ungefär.. Nu är jag vaken & ska göra mig iordning. Ska träffa en vän jag inte träffat på 5 år känns det som. Hejdåå kyss

Kommentarer
Postat av: Angelica

galet snygg du är!

2010-11-30 @ 10:12:41
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0