SVAREN

Har du hållt på med nån från väsby?
Nej jag har inte hållt på med någon i Väsby

Hur bajsar du och är det skönt av bajsa ^^
Jag sitter på toan när jag bajsar, ja men verkligen jätte skönt haha

Vart har du köpt din goose?
Goose jackan är ifrån Red Devil


Hur mkt kostade den?
Ingen aning..

Vad är att "leva livet" för dig?
Vet inte riktigt hur jag ska skriva det. Men att typ inte tänka för mycket på vad som kommer hända sen (framtiden) Att inte ha några gränser tex. Kan inte förklara riktigt, inte så bra på det :)

Vad pluggar du till nu?
Jag pluggar Hotell & Restaurang

Vad föredrar du mest?
Vad menar du?

Jag har en aning om att jag sett dig och dina vänner i alby ett par gånger för länge sen, rätta mig om jag har fel :) isåfall, vad brukade ni göra här? för det finns inget speciellt riktigt hehe.. bra blogg
Vi hade en kompis som bodde där, Amanda. Sen hade två utav mina vänner sina pojkvänner där DÅ! :) Tack!


Är du svensk?
Är det ditt riktiga hår? Och varför är du så söt :)))
Jag är halv svensk.
Ja det är mitt riktiga hår. Haha vad söt! :D

Hajde nu vi börjar ,var bor du ?
Haha, U-Väsby

Har du kille ?
Ja jag har kille.

Vem är din kille ?
Tanvir är min kille


Hur gammal är du ?
Jag är 17år

Är du oskuld ?
Nope

Vika brukar du umgås med ?
Dom är några st men oftast, Ashkin Anna Mariana Yanina Eve Vickie Maria Helin Angelica & Sofia :)♥

gammal bild från 2008..

Festar du mke ?
Kan man väl säga..

Röker du ? Eller dricker du ?
Nej jag röker inte! Ibland..

När fyller du år ?
6 november

Hur mke väger du ?
Jag väger 45-46 kg

Använder du löshår ?
Nej det gör jag inte.

Sminkar du dej varje dag?
Ja, kan hända att jag iiibland går någonstans utan smink men inte ofta heheh..

Gillar du och dansa? DUUUU ÄR KATTTERNAS MAMMMA BRE ! :D haajde jag är din hemliga beundrare ;)
Ja det gör jag :) Hahah oj, Tack! :D

Kan du göra allt framför T? Alltså prutta rapa eller säga saker haha :p
Allt & allt.. Jag pruttar inte framför honom, han tycker det är äckligt.. Men rapa & sånt gör jag. Jag är mer man än honom typ haha.. Han gör aldrig sånt. Sen kan jag säga typ, jag är bajsnödig eller prutt-nödig eller typ, jag har fullt med snor i näsan tex. Haha :D

Hur kan du ha råd med allt du köper :s
Haha.. Får alltid den frågan. Jag är ensamt barn & då brukar man få mer :)

Hur mycket spenderar du i månaden på ett ungefär?
Jag har ingen aning.. Det är olika varje månad :)

Använder du ögonbryns penna till dina ögonbryn varje dag?
Ja det gör jag.

Vad är din naturliga hårfärg?
Min naturliga hårfärg är råttfärgad typ haha

År 2006.. Min naturliga hårfärg.

Hur blev du och din pojkvän tsm?
Kommer inte ihåg riktigt.. Men vi träffades i någon/några månder sen efter ett tag så bestämde vi oss för att bli tillsammans :)

Vilken linje och skola går du i ? ps: kan du ta bild i din garderob snälla vill se dina snygga kläder :D din blogg äger bättre än pissis och dissis o pussys uppdatera gärna mer! kraam
Hotell & Restaurang, Wäsby Restaurang skola.
Det skulle bli lite svårt. Har 3 garderober, två hos mamma & 1 här hos pappa sen har jag fullt med väskor med kläder men någongång säkert :) Tack ska du ha! :D

Anastasia & Linnia i köket haha skit fula

Hur har du råd med och köpa så mycket kläder? :O Jobbar du ?
Som jag skrev längre upp, jag är ensamt barn så får mer. Nej jag jobbar inte :)

Har du ngn favorit bloggare?
Nej det har jag faktiskt inte. Men http://evelinajegreus.blogg.se/ är bra! Läser inte så många bloggar ;)

Vart får du din inspiration när de gäller om kläder. Du har fin stil!
Jag köper det jag tycker är fint helt enkelt. Tack vad söt!

Vad är dina framtidsplaner?
Jag har inga framtidsplaner riktigt. Men tror jag skulle vilja bli Bartender (stavning)?

Och vad är en äkta vän för dig? puss
En som alltid finns där även vad som händer, finns så mycket mer. Men vet inte riktigt hur jag ska skriva det.

Vad är ditt drömyrke? :)
Jag har inget drömyrke..

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Jag är runt 163 - 165 cm & väger 45-46 kg :)

Vilket var det bästa året i ditt liv hitills?
Hm.. År 2008 eller detta år tror jag nog :)

Ett land du vill åka till?
Thailand!

Vilka kändisar har du träffat/sett , vilka skulle du vilja träffa?
Beyonce Blue(?) Kevin little & många fler :) Om Michael Jackson levde så skulle jag vilja träffa honom!

Bo på landet eller i stan?
Stan!

Vilken årstid är bäst?
Sommaren är bäst :D

brunis :(

Vad tycker dina föräldrar om din kille?
Dom tycker om honom. Speciellt min mamma haha!

Har ni gjort slut nån gång? Varför isåfall
Ja vi gjorde slut i början på vårt förhållande i 1 månad var det slut. Hände en sak.. 

Trivs du i resturang o hotell linjen?
Ja jag trivs.

Vill du göra nån plastik operation i framtiden :) ?
Kanske vill operera mina öron, hehe..

Hur är du mot nytt folk som du lär känna ?
Mot vissa är jag blyg i början & med andra kan jag vara hur hyper som helst :) Det är från person till person..

Vart har du köpt dom midjehöga byxorna på bilden ovanför?
Det är tights. Dom är ifrån Gina tricot


Vad har du o din kille för relation, ni verkligen inte umgås så mycket eller iallafall ej vad du skriver? Din blogg e super bra. :)
Nä vi umgås inte så mycket, det har du rätt i. Och varför vet jag inte det blir bara så, på vardargarna brukar vi umgås med våra vänner mest :) Tack ska du ha! :)

När jag kollar tillbaka i din blogg år 2009 så hade du feett lååångt hår hur fick du det o växa så fint? och hur kommer det sig att du klippte det? ps: du passar bäst i blond färga inte det till svart eller brunt!
Jag har haft långt hår sen jag var liten. Men jag klippte topparna rätt så ofta när jag hade brunt hår & innan det. Jag hade slitna toppar & det har blivit jätte tunnt nu när jag färgat blondt så gjorde det för mitt hårs bästa! :) Men ville klippa det kortare nu.. Tackis :D

Här är en bild på när jag färgat brunt & klippt mig år 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0