00:03

Hello...

Idag runt 18tiden åkte jag & T till Kista C där vi bestämde vad det skulle stå på våra armband & sådär. Efter det åkte jag hem & käka sedan hem till Anna där Mariana var :) Var där ett tag sedan promenera vi till station, Anna skulle till kc & vi åkte hem till Mariana.. Kom precis hem & ska nog lägga mig i sängen, är rätt så trött faktiskt . Imorgon så ska jag & T hämta våra armband vi gjort till varandra sedan åka till Gamla stan tror jag? Och käka eller så.. Det är ju vår 2års dag imorgon. hihi! Menmen, vi hörs imorgon mina läsare. Tjaaarå

Hos T förra veckan... schliiiiiiiten


Kommentarer
Postat av: THAI

Nej men gud nej! :D Den enda som blev bra på bilden var ju du. Och så var det med det!



Åh, grattis i förskott :D <3

2010-10-03 @ 04:42:23
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0