22:12

Tjosan...

Igår så körde Ashkin ner oss till station med bil, haha såg jätte roligt ut. Iallafall, vi mötte Mariana & Vickie efter ett tag kom Eve & Narin också :) Vi drog till en kina restaurang efter det drog alla till sol express för att sola, men dom från Märsta drog dit & sola iställer så vänta på Ashkin tills hon solat klart efter det drog jag hem.. Idag var det skola, efter det drog jag till Vilundagymn.. Ovanligt? Aja, jag & Helin drog till S.tuna centrum snabbt sedan mötte vi Maria. Var med henne ett tag sen åkte jag hem till mor. Packa & så, nu är jag hemma hos min far :) Ska lägga mig snart så jag kommer upp imorgon, hehe. Puss på er

Anna Vickie Yani & Linnia, Påväg till kc i fredags :p

Kommentarer
Postat av: THAI

SV: Det gjorde du inte alls. Hur söt som helst! :D

2010-10-25 @ 23:15:16
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Maria

vad söt är, vart är dina skor ifrån? :)

2010-10-26 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0