22:14

Hello...

Igår så var det skola, sedan åkte jag till Vilundagymn ett tag efter det mötte jag & Ashkin Vickie i centrum, kolla runt lite sedan åkte jag & Vickie hem till mig . Packa lite till sedan runt 16tiden tog vi tåget där vi mötte Yani Narin & Eve :) Vi åkte till stan, in på Mcdonalds där vi väntade in alla andra, höhö . Sedan åkte vi mot båten efter ett tag kom T & alla hans vänner också.. Vi gick in på båten, tog det lugnt sedan börja alla göra sig iordning & börja kröka. Tråkigaste kryssningen ever aso haha.. Det var kul ibland men det var bråk nästan heela tiden -.- Alla gick & la sig runt 03tiden typ så jag Anna Gamze & Vickie tralla runt i båten tills 7tiden, satt i vår hytt & skratta åt olika saker & så haha! Aja, måste bara dela med mig av detta, båten gunga så jävla mycket jag höll på att spy hela jävla liten, fyfan vad äckligt alltså! Hela båten var sne typ :o Menmen, vi kom hem runt 19tiden ungefär? Och nu är jag hemma :D Ska hoppa i säng närsomhelst så jag kommer upp imorgon till skolan. Heiidå

gudarns...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skit snygg! vart är din korsett ifrån?:)

2010-10-15 @ 01:27:53
Postat av: Anonym

du är skit snygg! vart är din korsett ifrån?:)

2010-10-15 @ 01:28:19
Postat av: Linnea

SV, Tack haha :D Den är ifrån New yorker

2010-10-16 @ 00:05:11
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0