IGÅR..

Häääii...

Igår så hann jag inte blogga innan jag skulle iväg, sorry . Jag kom hem runt 13tiden från skolan då jag börja göra mig iordning runt 16tiden åkte jag till Märsta, åkte hem till T. Alla var jätte fina utom lilla jag (kläderna) så sa till hans syster att jag skämdes så jag fick låna bengaliska kläder från hans mamma :) Gick in med henne i hennes rum så bytte jag om & hon hjälpte mig med det.. Efter det gick vi alla ut där några av hans släktingar var, sedan åkte vi till Bagarmossen, det var tydligen inte inflyttningfest utan hans systers bröllop . Träffade hans släktingar, jätte snälla hihi. Vi åkte därifrån runt halv02 tiden kanske? Dom skjuttsa hem mig så var hemma runt 2någongång . Hoppa i säng direkt för blev så trött där borta från ingenstans så var rätt tyst i slutet :( Aja.. Vakna för ett tag sedan, idag så ska jag & T till Kista C & fixa en sak till oss ;) Sen ikväll ska jag hem till Mariana vi ska mysa, höhö! Uppdaterar lite senare kanske. Kram på er

Det jag hade på mig igår, inte så bra bild menmen.. :D

Linnia & Mithila

Kommentarer
Postat av: THAI

Trodde vi kom överens att bilden såg hemsk ut (på mig..) :O Jag tror du behöver kika igenom den på paint igen och måla över mig också... Hahha! :D

2010-10-02 @ 15:04:48
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0