LÖRDAG

Tjaa...

Igår så var jag i skolan sluta runt 14tiden, åkte till centrum med Mary sedan åkte jag hem . Fixa mig & sådär, runt 18tiden tog jag & Anna tåget till Märsta där vi träffa Mariana & vi åkte hem till Yanina där alla tjejer var :D Vi fira Yani som fyller 19 på måndag, Grattis i förskott fjärilen min! <3 Vi fick godaste maten, alla drack, snacka om minnen & lyssna på mjusik ;) Runt 23tiden åkte jag & Mariana, Mariana åkte till sin pojke & jag mötte min T på tåget, vi åkte hem till mig. Idag har vi bara degat i sängen, han åkte hem för ett litet tag sedan & nu ska jag göra mig iordning ska hem till Helin :)

Ni får bilder nästa vecka. KYSS

Haha fråga inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0