Okt. 28

Hola...

Inatt vakna jag av att det kändes jätte konstigt i magen, har aldrig känt så :o Kunde inte somna om på ett tag sedan för kändes så konstigt.. Sen har jag mått illa ett tag, hatar! :( Iallafall, har varit i skolan efter det mötte jag Ashkin & mamma i station, vi tåg tåget där vi mötte min morbror. Mamma & morbror skulle dra till Finland, dom ska på morfars begravning.. Jag & Ashkin drog till S.tuna centrum, hon skulle kolla på en jacka :) Efter det drog vi hem. Och nu sitter jag här bara, hehe. Kanske uppdaterar senare. Ha de bra

Har inga bilder att lägga upp, så bjuder på massa fula bilder höhö

Kommentarer
Postat av: elin

vilka kan du berätta exakt allt till?

2010-10-28 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0