Jag mår illa, som en gorilla!

Hejsan...

Igår så drog jag ut med dem bästa. Mötte Ashkin i station runt 22tiden, Yani & Eve kom & hämta upp oss med bil, vi hämta Jennifer också. Vi drog in till stan där vi mötte Vickie-lee. Vi alla drog till Entourage (stanving)? ett tag sedan drog vi till Privilige (stavning)? där alla andra var, Anna Nesso Gamze Sofie T & allaa andra :D Jag Ashkin & Anna tog taxi hem sen runt 4tiden eller något liknande? Sov hos Ashkin & nu är jag hemma.. Skulle träffa T idag, men jag mår inte bra alls :( Så blir nog inte så. Aja, får väl damma rummet & så idag ist, för det blev inte av igår hehe! Men nu ska jag fixa en sak, puuuss

Igår innan utgång, såg inte ut såhär exakt. Bytte om & hade ögonskugga också om ni undra? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0