Vår två-års dag..

Jag och T åkte till Kista C runt 17tiden tro? Där vi hämta våra armband, på mitt armband (som han gjorde) stod det Tanvir ♥ sen på baksidan stod vårt datum och på den han fick av mig stod det Linnia Ko*ko ♥ och på baksidan stod vårt datum hihi. Dom blev jätte fina tycker jag! Efter det åkte vi till Stan där vi käka på Kina restaurang, mysigt . Efter någon timma åkte vi tillbaka till Kista C & kolla runt efter det blev det bio. Jag hade en jätte bra dag med min baby.. Efter det skildes vi åt, när jag kom hem la jag mig direkt i sängen eftersom jag skulle upp efter bara någon timma.. Idag har jag varit i skolan sedan åkte jag hem till Anna där Mariana & Chrille redan var, var med dom sedan åkte vi runt med Julia, hon har tagit körkort grattis igen sötnos :D Aja, ska kolla på 'Säg att du älskar mig' som kommer snart på kanal ett ;) Hajdo

Våra armband låg i denna fina "låda" haha :D

Där har vi våra armband på oss, hihi ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade armbanden med gravyren, och vilken affär är det ifrån? :)

2010-10-05 @ 00:20:29
Postat av: Anonym

vad kostade det för er 2 och vart gjorde ni de?

ni är urgulliga! :)

2010-10-07 @ 08:44:54
Postat av: THAI

Åh vad fina de blev :D! Grattis till er (en aning sent) på två-årsdagen ;D

2010-10-10 @ 03:52:09
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0