01:37

Tjäänare...

Idag så åkte jag till centrum med Ashkin & Sofia runt 13tiden. Efter det åkte jag hem, gjorde mig iordning & runt 20tiden mötte jag tjejerna i station & vi åkte in mot stan där vi mötte Hiran också. Vi åt på en jätte mysig restaurang där vi fira Anna :D Runt 23tiden gick dom som är 18+ ut & klubba medans vi andra satt kvar på restaurangen & snacka skit bara.. Åh, vill också vara 18, döör av längtan :( Tycker inte det är värsta saken sådära, utan bara skönt.. Tex om man har tråkigt en kväll så kan man bara dra & klubba med vänner, hehe. Aja, slut snackat om det.. Gick hem med Matte & nu är jag hemma :) Ska sätta mig i vardagsrummet & kolla film med mamma. Godnatt :*

PS. ni får bilder i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0