2 september 2010

Hola...

Hann precis i tid med allt imorse, huuh.. Vi fick sluta tidigare eftersom det var något fel med avloppen så vi kunde inte städa köket efter en hel dag, skönt som fan! Så vi är lediga imorgon pga det ;) Iallafall, när jag sluta så åkte jag & Melody till Vilundagymn.. där vi träffa Helin & Maria. Sedan kom Sofia som fyller år idag, grattis igen bästis hihi ♥ Var med dom ett tag sedan mötte jag T & Pejman vi gick till ett ställe efter det gick vi till centrum & käka, Pejman bjöd oss haha, snällt! Sedan gick vi upp till Waynes cofee.. Satt där en stund sedan tog jag & T bussen hem till mig. Vi var hos mig & myste bara & nu har han dragit :) Är jätte trött men är ju ledig imorgon så vill inte sova än JU! Men tror jag ska hoppa i säng endå. Yäyä, seeeeeees

Lääänge sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0