HEMMA

Godkväll nattfolk...

Idag börja jag kl8 & sluta runt 15tiden då jag mötte Ashkin Helin Maria Hossam & Doni. Var med dom ett tag sedan åkte jag hem, var hemma ett tag sedan prata jag med Yani så åkte till Märsta runt 20tiden där jag mötte henne & Eve & vi åkte hem till Vickie :) Var där i några timmar, kom precis hem så nu ska jag hoppa bums i säng sörrni! Vi ses imorgon, Godnattpuss

Vickie var inte hemma när vi kom dit så vi gick in på hennes rum, så när hon kom satt vi med hennes trosor på huvudet haha :*


Vickie la ner flera hundra kr på dessa skor, INTE OK! Jag menar, kolla in 1cm klacken.....

Kommentarer
Postat av: ev

HAHAHAHAHAHAH JORDENS GRÄSLIGASTE SKOOOOOR kan fortf inte fatta :(

2010-09-16 @ 23:41:27
Postat av: Anonym

Jag köpte dom i 7an då var dom fina :)

2010-09-17 @ 12:34:29
Postat av: yanina

VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLANVÄNDA OCKSÅ HAHAHAHA OCH HON KOM MED URSÄKTER!

2010-09-18 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0