Varit & firat Sofia

Heejsan...

Idag så ringde Sofia & väckte mig runt 12tiden, gick upp & käka frulle efter någon timma mötte jag T i centrum, han gav mig en sak sedan mötte jag Maria & vi leta lite snabbt efter en liten present till Sofia. Sedan åkte jag hem snabbt, bytte om sedan mötte jag Sofia & vi åkte & mötte Maria Helin Anna Mariana & Chrille :) Vi gick & käka för att fira Sofia som fyllde år igår <3 Planerna var att åka till stan & fika egentligen men det var så dåligt väder så vi drog & käka bara. Iallafall, Satt där i någon timma & snacka om allt. Efter det skildes alla åt.. Jag Anna & Chrille gick hem till Mariana. & nu är jag hemma, var så himla trött när jag var där för vi satt i mörkret hela tiden men nu är jag pigg igen, hehe. Ska läsa lite bloggar sen kolla om någon film kommer. Puss på er

Sofia & Linnia, vettefan vad jag gör med munnen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort på mig

2010-09-04 @ 13:05:57
URL: http://mserna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0