14:42

Heeej :D

Igår så drog jag & Sofia till stan& satt vitt vattnet ett tag sedan kolla vi lite snabbt i några butiker :) Sedan drog vi hem till henne en stund sedan hem till mig. Vi käka & sådär. Aran Ashkin & Shame kom & hämta upp mig runt halv 23 tiden ungefär? Och vi drog till Häggvik hem till Semmy där Daniel & Yousef också var :) Rökte vattenpipa, körde charader om det stavas så? Sedan åkte vi & köpte massa cheeseburgare, hahaha daniel "Ja hej, 9 cheeseburgare utan ost" Mannen fattade inte att han drev så vi fick köra fram & förklara typ :p Aja, Aran skjuttsa hem mig runt 03tiden ungefär.. Somna nästan direkt & vakna för en liten stund sedan av att mamma spela hög musik, som alltid -.- För att försöka väcka mig hehe. Men vi hörs :*


03-08/2008 - 20-04/2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0