April. 28

Tjeenna...

Igår så drog jag till skolan, efter det mötte jag Vickie Anna & Mariana. Var med dom sedan på kvällen så börja jag & Anna fixa oss sedan drog vi hem till Ashkin där Dilan också var. Efter det drog vi in till stan där Vilundas Sam skiva var. Jag hade inte så värst kul men det var helt OK :) Efter det drog vi till Mcdonalds fort sedan tog vi taxi hem.. Sov hemma hos Anna & idag tvinga jag upp mig på morgonen även fast jag bara hade sovit kanske 3timmar eller något? Hade servering efter det mötte jag Sofia Ashkin & Helin, kom hem för ett tag sedan har käkat & kolla precis på BB repris hehe :D Byeeeeee

Påvägen dit...Haha Dilan var bara tvungen att lägga flaskan för ashkin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0