Min fredag!

Tjena :)

Denna vecka har jag varit rätt så upptagen med att fixa lite saker. Och igåår firade vi Ashkin som fyllde 18 år i onsdags!! Jag åkte hem till Anna runt 17tiden, vi drog hem till Ashkin runt 19tiden.. Sedan kom alla tjejer, keepingupwiththegirls gänget, Ashkins boy & hans kompis, Aran Daniel & några till :D Förade där & åt massa små plock sedan runt 23tiden stod det en limousin om det stavas så? utanför som vi tjejer åkte till stan med. Kuuul :D Dom andra åkte i bilar efter. Iallafall, planen var att vi egentligen skulle dra till Sturecompaniet om det nu också stavas så? Men det blev Entourage istället.. Jag hade kul :D Tack underbara Assi för igår ♥ Tog taxi hem med Anna & Safin. Och jag sov över hos Anna, har varit hemma ett tag nu. Får se vad som händer idag. Kanske bara ska ta det lugnt :) Heido

Jag igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0