01:21

Hejhejhej...

Har inte haft lust att uppdatera, jag vet. Säämst! Jaja.. Har hjärnsläpp just nu så kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort men har varit med Sofia dessa dagar iallafall. Det vet jag eftersom jag varit med henne hela veckan förutom idag.. Idag efter skolan så drog jag hem, sov i några timmar sedan drog jag till Kista galleria. Mötte K-pojken, satt & snacka med han en stund sedan drog vi på bio, vi såg Horrible Bosses. Han hade redan köpt biljetterna men den var bra! :D Rolig film. Efter det så satt vi i hans bil & snacka lite sedan åkte jag hem. Kom hem för en stund sedan & har precis bäddat min säng :p Så nu hoppas jag i säng. Tack o Hej

Kommentarer
Postat av: sara

svara på komentarerna:)<3

2011-08-27 @ 17:55:59
Postat av: Linnea

SV: vilka kommentarer?

2011-08-27 @ 18:22:06
URL: http://linnias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0