11:17

Hellu :)

Iförrigår var jag på bio med en, såg på Julias ögon. Haha låter jätte töntig men den var bra & den är inte svensk :p Igår på dagen tog jag det bara lugnt sedan runt 21tiden kommer Jessica Helin & Maria & hämtar mig. Jessica lämna av oss i station där vi mötte Iris. Vi drog till Sollentuna där vi mötte Berfin & hennes vän & vi alla åkte till Kista till något Café? Det var hög arabisk musik där & vattenpipa & allt sånt.. Mysigt var de iallafall :) Kom hem runt 01tiden skulle jag tro? La mig efter en stund för var skit trött & vakna för en stund sedan. Men vi hörs puss

Helin & Linnia..

Maria & Linnia.. Konstig bild på moi men men ;)

Berfins vän & Helin

Turister?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0