21:08

Hejjnii :)

Igår runt 17tiden åkte jag till Märsta med Maria Iris & Helin. Vi mötte Mariana Christoffer & Oliver. Gick & köpte mat & dricka sedan drog vi alla hem till Oliver/Gerran :) Alla käkade & drack.. Det var jätte mysigt! Efter en stund kom Ashkin också dit.. Drog hem runt 00tiden med Iris & Maria. Bussen gick inte så vi fick gå till station. Och det var ju en bit kan jag säga haha. Jaja, när jag kom hem så satt jag vid datan lite sedan hoppa jag i säng. Idag runt 12tiden drog jag ner till ängen med Maria. Var där en liten stund sedan drog vi hem till Helin som sov när vi kom sedan kom Iris också dit :p Kom hem för någon timma sedan, har käkat tacos & just nu ligger jag & kollar på en komedi film, har sån mensverk :( Vi hörs gullisar

Linnia & Maria..

Linnia Helin Maria & Maria haha..


Mariana & Helin

Maria & Linnia


Mariana & Linnia..


Mariana & Linnia igen, haha ser äcklad ut jaaaaja!

Mariana & Christoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0