21:29

Hello! :D

Har inte orkat uppdatera. Har iallafall gjort lite olika dessa dagar, varit med en person sedan varit med några vänner & idag så drog jag till Gamla stan med min ängel stjärna Vickie, vi satte oss vid vattnet med Ben & Jerry's glass & snacka om massa :) Mys! Efter det gick vi runt i gamla stan lite sedan tog vi en promenix in till stan & kolla runt & käka på Max. Efter det åkte jag hem, när jag var hemma så var T här, han gav mig en sak.. Stod & snacka lite sedan drog han :) Har varit hemma en stund nu, skulle egentligen till stan & fika med Sofia & Safin men det tar vi imorgon istället så skulle hem till Helin nu där Iris är men nejnej! Glömde att jag skulle passa byrackarn (hunden) imorgonbitti för komungubbarna kommer hit så hon inte ska attakera dem -.- !! Jaja, får väl sitta & ruttna. Hejdå!

Idag i gamla stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0