Dancing in the dark


Tjena folket... Idag så började jag plugget kl8 igen. Har inte sovit bra sista veckan, varför vet jag inte men idag när jag äntligen sov som en kung så var jag tvungen att gå upp kl5(!!) Yäyä, Sluta runt 13tiden då jag drog till Väsby nya. Var med Sofia & Amanda en stund sedan drog jag till skolan igen för hade möte med min rektor & nu får jag hoppa upp till min gamla klass!!!! :D Så slipper gå med 95:or & den klassen var super tråkig. Efter det mötte jag Sofia & Amanda igen sedan drog jag hemåt.. Har varit hemma i någon timma nu. Juste, blev ju årets elev osvosv.. Gissa vad jag fick för pris?! En fet kniv! Ofta man ger sånt? Haha. Men nu ska jag fixa en sak. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0