Första skoldagen!

Hejj :)

Har inte haft lust att skriva faktiskt.. Jaja, Var hos Helin häromdan med Ashkin. Prata om allt möjligt sedan drog vi hem på natten.. Igår så städade jag mitt rum hela dagen(!!) Sedan så la jag mig lite tidigare också eftersom vi börja skolan idag. Tråkigt som fan. Började runt 10tiden & sluta runt 11tiden. Som sagt så har jag gått om 2år pga vissa anledningar så börja 1:an igen.... Så går med 95:or haha :p Efter skolan drog jag till Väsby Nya & träffa mina vänner. Var med dem sedan åkte jag & Sofia & handla på lite olika ställen :) Kom hem för en stund sedan & har precis käkat. Ska kolla om det kommer någon film nu sedan blir det att sova för börjar kl8 imorgon bitti, omg.. Hur ska jag klara av detta!? Vi hörs imorgon eller något. Puss

Kommentarer
Postat av: iris

snyyyygg!

2011-08-22 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0