Hahahaha ♥

Hahahaha såg att Ashkin & Sofia hade beskrivit deras närmsta vänner i deras bloggar & såhär skrev dem om mig... ♥♥

Linnea


Världens trögaste och mest oallmänbildade jag någonsin träffat! Hon kan ge en självmordstankar ibland men det gör inget för hon är också världens gulligaste plutt:) Hon kan va fett rolig också. Hon är typ raka motsatsen till vad man egentligen tror om henne om man inte känner henne och bara ser utsidan. Hon ser ju ut som vilken blond bimbo som helst (lite grann, tycker jag) men hon är största blatten den här haha. Det är för att hon har växt upp med oss tjejer som alla är invandrare och aldrig har riktigt umgåtts med svenskar så hon har typ blivit som hon umgåtts helt enkelt:) Så jävla söööt haha ni ska se henne typ ibland när jag tar hem henne och har VÄRSTA kurd-släktfesten hemma, hon går fram och hälsar på alla, chillar lite med dom osv haha. Hennes favvo mat är typ ris med kyckling och Baklava. Dessutom så är hon typ den ärligaste och mest pålitliga människan jag känner. Man kan säga vad som helst framför henne och hon är bara tyst, pratar aldrig om någon bakom dens rygg (nu syftar jag på vänner/kompisar dåra..) osv. MIN FINA VANILJLUKTANDE FRU<3

// Ashkin


Vart ska jag börja? Linnea är bokstavligt talat min andra halva. Jag minns första dagen för 8 år sedan när vi började skolan så skrev vi massa fula svordomar och skickade en massa lappar till varandra trots att vi inte kände varandra. Dagen efter gick jag hem till henne och efter den dagen har vi suttit ihop. Vi är som piff och puff. Hon vet allt om mig och jag döljer ingenting för henne. Jag bajsar, duschar och allt framför henne. Linnea är den trögaste och dummaste utav oss. Den här tjejen vet inte ens vad 1+1 är, hahaha! Och hon är som mest roligast när hon inte är medveten om det. Linnea har även ett hjärta av guld. Hon hjälper alltid till en, det spelar ingen roll vad det är. Men ibland inser hon inte vad som är rätt och fel utan man måste säga åt henne. Btw, hon är den mest "blattigaste" utav oss alla. 1. Jag kan mer svenska än henne 2. Hon är varken svensk medborgare eller har pass. Hon är uppväxt med oss invandrare och har alltid varit med invandrare sen hon var liten så för henne är kräftskiva och sådant ovanligt. Hon är van med att sitta ute på balkongen och äta frön typ, ja ni förstår nog vad jag menar! Linnea är vår alldeles egna lilla bebis. Jag fattar inte varför hennes hud inte har blivit helt skrynklig och rutten av alla blöta pussar som jag ger henne varje dag. Alltså den här tjejen kan inte ha duschat på en vecka ändå luktar hon bebisbajs med vanilj, så gott!

// Sofia

Kommentarer
Postat av: sara

du har bra vänner! :) dom verkar beskriva dig bra :D

2011-08-08 @ 18:09:03
Postat av: annie

nog att du är blond, men du ser faktiskt inte alls svensk ut. för det är du väl inte ? ;P

2011-08-09 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0