Lördag..

Hello! :)

Igår så skulle jag träffa en men det blev inte av & efter det skulle jag egentligen hem till Ashkin där några var, men var bara hemma eftersom jag hade sån mensverk :( Inte kul.. Jaja, idag har jag inte gjort ett shit, bara suttit hemma.. Och nu är det fint väder också, vill göra något!! Ashkin & Dilan ska ut ikväll, vill också :( Men mitt liv är över i 4 månader till... AJA, kanske bara sitter hemma & ruttnar. K-pojken ville att jag skulle följa med på någon fest? Men inte så kul om man inte känner några där, så näää haha. Fan vad livet suger, ibland. Depp-inlägg. Äh hejdå

Ibland får det bli sånna här konstiga & fula bilder, mmh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0