Natt-inlägg

Hello! :)

Idag så vakna jag upp hos min mami.. Var där i några timmar sedan kom pappa & hämta mig. När jag kom hit gjorde jag mig iordning sedan mötte jag Amanda på bussen & vi drog & mötte Sofia. Var med dem hela kvällen sedan drog Amanda iväg.. Då jag & Sofia promenare runt & snacka. Mötte några så vi fick skjutts till Burger King, sedan kom pappa & hämta mig. Kom hem för en stund sedan.. Har bara snackat med roliga-pojken, länge sedan.. Funderar på att lägga mig för är as trött. Annars så gör jag det om en stund. Hörs imorgon eller så :*

Sur tjej??


Oh.. Nu får jag ont i hjärtat. Känner mig jätte dum nu. Varför händer detta mig just nu? Du fick mig på andra tankar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0