SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Hur har du råd att köpa så mycket kläder hela tiden?
- Jag får mitt studiebidrag sen får jag pengar från mina föräldrar också :)

Är de slut mellan dig och Tanvir?
- Ja det är slut mellan mig & Tanvir..

Varför umgås inte du med Angie längre?
- Saker & ting förändrades när hon flytta. Sen behöver jag inte gå in på detaljer heller.

Du målar dina ögonbryn sjukt fult, formen osv är urful! Men bara för att fråga något, hur fixar du till dom där ögonbrynen? ;)
- Tack vad söt!! Hur jag fixar dem? Jo, jag tar en ögonbrynspenna & fixar lite grann :D

Vem e K-pojken och är det något mellan er?
- K-pojken kommer han få heta i min blogg. Tänker inte skriva hans namn pga vissa anledningar. Och nej, det är inget mellan oss. Vi är bara kompisar :)

Du är fett fin asso :D Hur gammal är du? Är du lätt haffad?
- Tack så snällt! Jag är 93:a. Om jag är lätt haffad? Haha! Nej det skulle jag väl inte kalla det eftersom jag haft en pojkvän i nästan 3 år & det tog ett bra tag tills vi blev tillsammans också. Och har varit singel ett litet tag nu men endå inte gjort något med någon ;) Fick du svar på din fråga?

Har tanvir slagits för din skull någongång? Varför isånnafall?
- Om det var för min skull vet jag inte om man kallar det men anledningen var (mig). Vi var på fest & han såg fel så han hoppa på en kille & detaljer går jag inte in på. Sen har han börjat "tjaffsa" med killar också..

Trivs du bäst i blondt eller brunt hår?
- Jag trivs bäst i blondt hår, men skulle säkert trivas i brunt också (om jag hade det nu). För när jag hade brunt hår såg jag ut som satan pga jag målade mina ögonbryn nästan svart & jätte fult!

Vad tycker du om tatueringar och är det något du skulle kunna tänka dig göra?
- Ja jag skulle kunna ha tattoo. Vill skriva en text, men har ingen bra text än & sen har jag två ställen jag vill tatuera på & vet inte vart jag helst skulle vilja ha den än så det får vänta ett tag till :)

Varför är de slut mellan dig o Tanvir?
- Jag trivdes inte riktigt pga vissa anledningar & sen så sågs vi inte så ofta för han jobba mycket osvosv..

Har dina föräldrar träffat K-pojken och vad tycker dem om han då?
- Nej dem har inte träffat "K-pojken". Varför skulle dem ha gjort det när vi bara är kompisar? :p

Vad gillar du för slags killar? Tex, invandrare från vilka länder, ögonfärg, kroppsbyggnad etc.
- Jag gillar utlänska killar från vilket land spelar det ingen roll. Det finns fina ljusa killar men inget jag faller för. Det har inte hänt ännu iallafall, men vem vet. Ögonfärgen spelar inte heller så stor roll. Men muskler tycker jag iallafall att en kille borde ha, är inte så himla kräsen när det gäller kroppen :)

Hur orkaaar du med alla avundsjuka idioter som kommenterar? Hahaha
- Jadu, har blivit van nu efter att ha bloggat i några år. Men dem ger mig ett gott skratt (något positivt) :D

Kan du länka dina vänner som bloggar? :)
- Visst :)
http://ashkin.blogg.se/ http://mariaamaria.blogg.se/ http://mserna.blogg.se/
Sen har Helin & Sofia också blogg, men är osäker ifall jag får gå ut med dem :)


Vilka är dina närmsta kompisar? Bra blogg!!
- Mina närmsta-närmsta är.. Sofia Ashkin Maria Mariana Anna & Helin ♥ Tack!! :)

Hur får du ditt hår så ljust?
- Om du menar från det bruna håret så slingade jag mitt hår 3 gånger så blev det ljust. Efter det så fortsatte jag att göra slingor tills det blev så ljust som jag har nu. Sedan har jag bara färgat utväxten :)

Vilken plattånng andvänder du?
- Jag använder OBH NORDICA (straightenr) Björn Axén tools.

Om du hade en tatto vad skulle du göra för något?
- Skulle skriva en text :)

Hur lång är du och hur mycket väger du? Och hur lång skulle du vilja vara och hur mycket skulle du vilja väga? :D
- Jag är 1,64 cm & väger 47kg. Jag skulle vilja vara 1,70cm & vilja väga 53kg.

Vad tycker dina föräldrar om att du har kille?
- Om att jag hade kille.. Dem tycker väl inget speciellt antar jag. Mina föräldrar tyckte väldigt mycket om Tanvir. Speicellt mamma :)

Har du stränga föräldrar när de gäller killar, vara ute och så? :)
- Nej det har jag verkligen inte. Får ha kille, när jag skulle komma hem med Tanvir för första gången sa jag inte något speciellt utan sa bara att han skulle komma dit & sova över. Sen får jag vara ute hur länge jag vill, bara jag talar om vart jag är. Och så har det alltid varit..

Har du och Tanvir gjort slut?
- Ja det har vi..

Varför har ni gjort slut? Om ni har det?
- Svaret finns längre upp.

Man märker ju att du är singel, Hur känns det? Är inte du ledsen?
- Ja varför skulle jag dölja det? Klart jag var ledsen i början men nu så är det inte lika farligt har ju nästan gått 2 månader snart..

Är du verkligen så dum som alla säger? Linnea K o k k o
- Hahaha. Jag antar det.. Ibland undrar jag själv om jag verkligen har en hjärna :( Men bara iband! Men ibland kan jag vara smart också hihi :D

Kan du inte göra videoblogg?
- Tycker sånt är så pinsamt & känns så konstig att prata med en kamera haha. Men någongång, kanske..

Här kommer några frågor :D
1. hur länge var du och tanvir tsm ?
2. var du otrogen mot han nångång ?
3. vill du ha tillbax han eller han dig?
4. vill du ha barn och när ?
Bra blogg!!!

- 1/ Nästan 3 år var vi tillsammans. 2/ Jag var aldrig otrogen mot honom. 3/ Han vill att vi blir tillsammans igen.. 4/ Ja, jag vill ha barn. Vill få barn mellan 18-23 års åldern. Max, 25 år :)

Om du skulle ha långt lockigt ofärgat hår skulle du likna gisele bündchen.
- Jaha tycker du? Tycker inte jag :D

Din kompis Helin är skiitvaacker! Är hon verkligen från Irak? :D
- Aa visst är hon? :D Ja, varför skulle hon ljuga om det haha?

Ditt hår var jätte tjockt för några år sen varför har det blivit så tunnt? Är det för att du färgar det för mycket?
- Ja jag vet.. Det är för att jag färgat mitt hår så mycket, tyvärr..

Har du något komplex? Isånnafall vad? Skitvacker är du iallafall.
- Ja, jag har ett komplex. Det är mina öron haha. Tack så söt! :D

Såg dig och Jean vara tillsammans, Håller ni på igen?
- Okej? Nej vi håller inte på igen. Vi träffades bara :)

Nog att du är blond, men du ser faktiskt inte alls svensk ut. För det är du väl inte ? :P
- Mamma är halv finsk & halv rysk. Pappa är svensk..

Hej Linnia.
Jag har följt din blogg ett tag och jag såg att du köpte den där läpp grejen som gör så att läpparna blir stora. Kommer ej ihåg vad den heter. Jag tänkte beställa den, men först och främst. Funkar den? Har du nån före-efter bild!? Tack på förhand

- Hej du! Om den funkar.. Alltså på vissa funkar den har jag hört men jag har tagit före & efterbilder som jag inte har på denna data & nej, jag ser ingen skillnad på mina läppar iallafall :) Men testa, den är inte dyr & på vissa funkar den tydligen.


Kommentarer
Postat av: linda

kan du inte vissa vilken färg du köper för att få ljusare hår ?, och vissa hur du målar dina ögonbryn ? ;)

2011-08-12 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0