14:01

Tjaabba...

Igår så börja jag skolan vid 8tiden, hade kök. Efter skolan drog jag till centrum en snabbis där jag mötte Helin Maria & Mathilda. Köpte lite små saker sedan drog jag hem. Vid 20tiden drog jag hem till Anna sedan åkte vi ner till station där vi mötte Ashkin :) Vi åkte till Märsta, sen fick vi skjutts av Nazar & Kakan dit vi skulle, hehe. Robin hade hyrt ett ställe där han skulle firas med en massa sprit han köpt. Det var helt OK, men sen lite senare blev det kaos. Slagsmål överallt typ.. Aja, fick skjutts hem så det var skönt. Drog hem lite tidigare än alla andra eftersom jag tappade min röst helt, så kunde inte prata & de var inge kul :( Samma nu, kan inte ens prata, synd om mig! Men nu ska jag fixa en grej. TJARÅ

Yani Narin & Ashkin

Yani Ashkin & Linnia

Anna Yani & Narin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0