20:06

Tjaaa :D

Igår blev det lite ändrade planer.. Åkte hem till Vickie runt 18tiden, vi gjorde oss iordning & sådär. Runt 23tiden mötte vi Yani Eve & Anna i Märsta station & vi åkte in till stan, till Entourage. Hahaha jag hade så himla kul! Fick typ kramp i munnen & magen för jag skratta så mycket. Länge sedan jag skratta så mycket heheh.. Runt 03tiden drog vi till Mcdonalds & käka sedan kom taxin. Sov över hos Vickie & idag var det skola. Efter det åkte jag & Ashkin hem till Mariana & var där ett tag :) Sedan åkte jag & mamma till centrum & handla lite & en massa GO saker, nu blir det att tjocka sig.. Fan att jag inte kan låta bli :( Men nu ska jag springa på toa. HEJ

Kommentarer
Postat av: Eleonora Songz

du är bara fööör vacker!

2011-02-25 @ 13:08:40
URL: http://eekerdanian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0