Alla ♥ Dag

Hejsiii...

Igår var det Alla hjärtans dag. Min morgon börja med att jag var i skolan vid åtta tiden men började tydligen vid 12tiden. Irriterande! Efter det åkte jag hem till Helin & vi drog ner till centrum & käka lite sedan mötte vi Figo & han köpte en stor helium ballong var till oss sen ett halsband & örhängen, snällt! (eller ah, vi tvinga honom typ) heheh :D Aja, efter det drog jag hem en snabbis sedan mötte jag Helin i station, prata med henne lite sedan mötte jag T. Fick en ros & hjärtask med godis av honom ♥ Vi prata om lite saker efter någon timma när jag typ tappat mina ben & fötter åkte vi hem till mig, mamma hade köpt kina mat till oss sedan somna vi. Han åkte till jobbet vid 5tiden imorse & jag drog till skolan vid 11tiden. Efter skolan drog jag till McDonalds med Anastasia & Abena & köpte glass, mums! Sedan hem till Anastasia ett tag efter det hemåt. Kom hem till min pappa för kanske 15minuter sedan, Nu ska jag se på en film som går på tv. Blev en bok nu haha aja.. Hejdå

Helin när vi luncha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin kofta ho hade, vet du varifrån den kommer? :)

2011-02-15 @ 21:46:55
Postat av: Anonym

Den är från VILA. :)

2011-02-15 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0