FREDAG

Halloj...

Igår efter skolan drog jag till centrum med Linette & Abena & kolla runt lite efter det gick jag hem till Anna med Mariana & Ashkin :) Vi käka & snacka om allt möjligt. Drog hem runt 22tiden ungefär, pappa fick skjutsa mig för inga bussar gick pga snöstormen.. Idag drog jag inte till skolan eftersom jag hade tappat rösten igeen -.- Men den kom tillbaks efter några timmar, hehe. Men vi hade endå ingen skola så det var bra! Det går inga bussar så fick gå i snöstormen i en timma för skulle kolla upp min hals & nu äter jag världens äckligaste tabletter, vill spy när jag äter/dricker dem!! Aja, har käkat massa munkar nu, så gott :D Aja, vi hööörs!

På SATS i onsdags haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0