15:34

Hello...

Igår så drog jag hem till Anna runt 22tiden, efter 1timma tog vi bussen med Ashkin ner till station. Där vi träffa en masssa andra som skulle till Kc. Har aldrig sett så mycket folk där. Det var propp-fullt! Jag hade skit kul förutom lite saker som hände.. Mitt hår är heelt kladdigt för Sebbe hällde sin öl över alla för han hoppa som jag vet inte vad haha! Fick skjutts hem av Avan & hans kompis. Haha Ashkin & Anna skrek i bilen för han hade Race med en annan bil på motorvägen, tror det var Ferid & dom. Han som körde sa det iallafall. Han körde så jäävla fort men jag älskar att köra fort :D Aja, kom hem runt 04tiden någongång. Somna direkt när jag la mig & vakna för en timma sedan.. Får se vad som händer idag. Puss på er

Helin & Linnia på avslutningen hahah..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, kika förbi min blogg där jag lagt ut massa fina klänningar, så gott som nya, till bra priser =)



http://skyndafyndaa.blogg.se/

2011-01-22 @ 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0