2011 01 01

Heejdär...

Nu är det 2011! Ett år kvar sedan går vi under... eller? Aja, Har tyvärr inte orkat uppdatera, hehe. Sämst! Igår så börja jag fixa mig runt 16tiden sedan mötte jag Mariana & Anna i station & vi åkte hem till Eve runt 19tiden. Där Clodin redan var.. Efter en stund kom Noha & Yani. Alla föra, dansa & snacka massa skit :) Kul! Runt 23tiden kom Taxin, när vi var i Sollentuna hämta vi upp Sabbi och fortsatte hem till Jons där det var massa folk. Hade kul i början men sedan var det inte kul längre.. Aja, jag Anna & Sabbi tog taxi hem runt 04tiden kanske? När jag kom hem käka jag sedan hoppa jag bums i säng ;) Är vaken nu, och vettefan vad som hände idag. Min mormor kommer hit iallafall haha.. Blev nästan inga bilder igår heller, kanske 3st? Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0