21:52

Godkväll...

Imorse när mitt alarm gick igång hade jag tydligen stängt av den i sömnen, min mamma hade försökt väckt mig men jag hade tydligen slagit till henne? Sen när jag vakna vid 12tiden så skällde jag på min mamma och sa det var hon som hade ständt av, haha knasit det kan bli! ;) Iallafall, när jag hade vaknat på ringde Sofia mig, hon kom hem till mig efter en stund efter det drog vi till Vilundagymn.. en liten stund sedan till centrum & kolla runt lite. Alltså hittar INGENTING i vårt centrum nu för tiden :S Aja, drog hem efter det och umgicks med min mamma & mormor bara :) Nu är jag hemma hos min pappa. Ska fixa lite saker sedan blir det att hoppa i säng tror jag. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0