MITT ♥


Min vovve fick också en julklapp. Fick erat husdjur också det? Om ni har en såklart.
Alltså vet ni hur den här jycken är? Hon är så bortskämd! Ska berätta LITE, Hon äter inte sin egna mat (hundmat) om hon inte får det vi ätit blandat med hennes egan mat (alltså köttet vi ätit) Så vi måste alltid lämna kvar kött för att hon ska få. Varje gång hon typ tagit ett steg ute, springer hon till skåpet där hennes godis ligger, då måste vi ge henne godis (annars står hon kvar där tills vi ger henne det). Hon är typ kär i min pappa så om han går in på toa & stänger dörren står hon utanför & skriker så han måste öppna dörren så hon kan komma in. Om man äter något som hon gillar (godis, chips m.m) så måste man ge det sista biten till henne, annars blir hon ledsen (vi märker hur hon är ledsen/sur). Det var bara LITE, tro mig. Och vet ni vilken bitch hon är? Jag vill alltid kramas & mysa med henne, men hon är sån bitch så hon går därifrån & byter plats varje gång men om jag har godis eller något då kommer hon till mig & leker söt. Älskar henne så mycket för hon är sån bitch & hatar mig typ haha, mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0