Natti :)

Hejsan :)

Idag så vakna jag runt 12tiden skulle jag tro? Gjorde mig iordning sedan åkte jag & träffa roliga-killen en stund.. Vi gick promenad & så, fy vet ni vad som hände!? När vi satt på en bänk så skriker han till "herregud vad äckligt" och när jag kollar så sitter det en såndär långbent-spindel med liten kropp på mitt ben!!! Hade inte kännt någonting men han tog bort den som tur var, höll på gråta nästan haha! :o Jaja, efter det drog jag & mötte Sofia, vi träffa Anna en stund också sedan drog vi hem till henne bara. Nu är jag hemma & har varit det ett tag, ska kolla på några program nu sedan sleepa :D Heisvejs

Såg ut nästan såhär idag med kläderna bara att jag hade andra shorts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0