01:02

Hejhejhej...

Kom hem för en liten stund sedan.. Idag tog jag det bara lugnt på dagen, planen var att jag Sofia & dem som ville skulle dra på bio. Men sedan blev det inte av.. trodde jag.. Efter en stund ringer Sofia & säger att jag ska vara klar om 15 minuter!! När jag hade pyamas, äckligt hår, nyvaket ansikte allt.. Jag skyndade mig sedan kom Safin Sofia & Anna & hämta upp mig, vi drog till Kista galleria & såg Fast 5, har ju redan sett den men inte dem så vi såg den :) Vi hann dit i sista sekund. Iallafall, vi har haft sjukt kul!! Länge sedan jag haft så kul haha :D Vi åkte förbi Mcdonalds påvägen hem, satt där en stund & nu är jag hemma.. Ska läsa lite bloggar sedan hoppa i säng. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0